måndag 27. april 2009

No veit du atte da vart fint her

Sommaren nærmar seg (våren eksisterar knapt her i innlandet) og då tykte min betre halvleik (utruleg dårleg ord på nynorsk) at det var på tide å pynte opp. Dermed var det avgarde til Hamar og Plantasjen. Rett nok med ein snu oppom Maxi så eg fekk meg ein slike kuffert som akkurat passar som handbagasje på mikrofly. Eg trudde det var fort gjort å kome seg gjennom eit gartneri, men tok grundig feil. Me såg fort behov for vogn og fullt vart det: To verandakassar, planter/blomar til kassane, solide verandakassefeste*6, jord i pose XXL, hanskar, krans til utedøri, blomepotte/-stamp (nok eit dårleg nynorskord) i tre og blomar til potta/stampen. Men flott er/blir det.


Elles har Sigrid lagt ned badeforbod i år (Brumunddal er inst i Furnesfjorden, eller meir presist er campingplassen der Lena &co overnatta i fjor inst i fjorden):


Til slutt vert det litt Fjernsynskjøkken utan tv og oppskrifter. Lena lurer på matsteller her austafør, så her er dei siste dagane:

Fredag: Kjøtpudding, poteter og brokkoli.
Laugardag: Risengrynsgraut på ettermiddagen, lasagne og salat til kvelds. Lasagnen sjølvsagt laga utan Toroposar. Restane av lasagnen vart etne i dag før me sprang ut til rakedugnad i sameiget.
Søndag: Torskegryte med tomat.

Sistnemnde rett fann me oppskrifta på i Store norske kokeboka. Dagens quiz vert då: Kven ga den boka i julegåve til meg for fem-seks-sju år sidan?

3 kommentarer:

  1. Veit at eg kjøpte ei kokebok til deg ein gong, kva slag bok og kor tid anar eg ikkje.
    Du veit alderen kjem ikkje åleine....

    SvarSlett
  2. hmmmmf xxxx!!!
    Er visst ikkje heit stø på dette med å legge inn kommentarar. Men det er altså ei frue med namn Laila som er anonym i ovanståande tekst :)

    SvarSlett
  3. Me vassa på dan campingen og. Blir ikkje noko av da i år da skjønnar eg :0)

    Lena

    SvarSlett